„Kształcenie praktyczne kadr dla gospodarki regionu
w Państwowej Wyższej Szkole Wschodnioeuropejskiej
w Przemyślu”
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Priorytet: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju
Działanie: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych
Nr Projektu: POWR.03.05.00-00-ZR34/18
Wartość projektu: 1 086 510,36 zł
Kwota dofinansowania projektu z UE: 1 034 400,36 zł
OKRES REALIZACJI PROJEKTU:
od 01.09.2019 r. do 31.12.2022 r.
CEL GŁÓWNY PROJEKTU:
Celem głównym projektu jest podniesienie kompetencji Studentów/Studentek Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu, odpowiadających potrzebom gospodarki, rynku pracy
i społeczeństwa, a także podniesienie kompetencji dydaktycznych kadry dydaktycznej oraz podniesienie kompetencji zarządczych kadry kierowniczej i administracyjnej PWSW w Przemyślu.
GRUPA DOCELOWA:
- Studenci/Studentki czterech ostatnich semestrów studiów stacjonarnych I stopnia
z kierunku MECHATRONIKA, - Kadra dydaktyczna PWSW,
- Kadra zarządzająca i administracyjna PWSW
FORMY WSPARCIA dla Studentów/Studentek KIERUNKU MECHATRONIKA
- Bilans kompetencji,
- Certyfikowane szkolenia zawodowe,
- Zadania praktyczne realizowane w formie projektowej – warsztaty prowadzone przez eksperta ze strony Uczelni oraz Pracodawcy,
- Wizyty studyjne w firmach i przedsiębiorstwach różnych branż związanych z poszczególnymi kierunkami studiów.
FORMY WSPARCIA dla Kadry Dydaktycznej
- Szkolenie: „Tworzenie i wykorzystania kontentów e-learningowych”
- indywidualne warsztaty e-learningowe.
FORMY WSPARCIA dla Kadry Zarządzającej i Administracyjnej
- Szkolenie: „Zamówienia publiczne do 30 000 euro jak legalnie i oszczędnie realizować wydatki publiczne przy minimum formalności”
- Szkolenie: „Studium Prawa Zamówień Publicznych i RODO”
- Szkolenie: „Inwentaryzacja w jednostkach sektora finansów publicznych”
- Szkolenie: „Operacyjne zarządzanie zakupami”
- Szkolenie: „Elementy systemu zabezpieczeń infrastruktury teleinformatycznej”
- Szkolenie: „Dobre praktyki bezpieczeństwa AD Windows Server 2012 R2”
- Kurs zarządcy nieruchomości
- Certyfikowany kurs na samodzielnego księgowego
- Szkolenie: „Podstawy księgowości”
- Szkolenie: „Zarządzanie zasobami ludzkimi”
- Szkolenie: „Rozwiązywanie konfliktów. Zarządzanie konfliktem i trudne sytuacje w zespole”
- Szkolenie: „Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych”
- Szkolenie: „Stosunek pracy pracowników uczelni w świetle ustawy 2.0. Analiza porównawcza i dostosowanie istniejących stosunków pracy do nowej ustawy”
- Szkolenie: „Płace 2018/2019 w praktyce”
- Szkolenie „Zasiłki ZUS dla jednostek publicznych i samorządowych sprawdź czy prawidłowo interpretujesz przepisy i nie popełniasz błędów”
- Szkolenie: „Optymalizacja dokumentacji pracowniczej na przełomie 2018/2019 z uwzględnieniem RODO”
- Szkolenie: „Prowadzenie spraw kadrowo – płacowych”
REKRUTACJA
REKRUTACJA STUDENTÓW/STUDENTEK z kierunku MECHATRONIKA:
I edycja: od 1 września do 31 października 2019 r. – 10 osób
II edycja: od 1 września do 31 października 2020 r. – 10 osób
III edycja: od 1 września do 31 października 2021 r. – 10 osób
(Łącznie 30 osób)
Dokumenty rekrutacyjne do pobrania:
Regulamin rekrutacji i udziału w projekcie studentów/studentek
Załącznik nr 1 do Regulaminu – Formularz zgłoszeniowy
Załącznik nr 2 do Regulaminu – Karta oceny
Załącznik nr 3 do Regulaminu – Dokumenty uczestnictwa w projekcie
REKRUTACJA KADRY DYDAKTYCZNEJ:
I edycja: od 1 października do 30 listopada 2019 r. – 5 osób
II edycja: od 1 października do 30 listopada 2020 r. – 5 osób
III edycja: od 1 października do 30 listopada 2021 r. – 5 osób
(Łącznie 15 osób)
REKRUTACJI KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ I ADMINISTRACYJNEJ:
I edycja: od 15 września do 15 października 2019 r.
II edycja: od 1 września do 15 października 2020 r.
(Łącznie 16 osób)
Dokumenty rekrutacyjne do pobrania:
Załącznik nr 1 do Regulaminu – Formularz zgłoszeniowy_kadra dydaktyczna
Załącznik nr 2 do Regulaminu – Formularz zgłoszeniowy_kadra zarządzająca
Załącznik nr 3 do Regulaminu – Karta oceny_ kadra dydaktyczna
Załącznik nr 4 do Regulaminu – Karta oceny_ kadra zarządzająca i admin.
Załącznik nr 5 do Regulaminu – Dokumenty uczestnictwa w projekcie
BIURO PROJEKTU
Dział Rozwoju i Współpracy PWSW w Przemyślu
ul. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 1E,
pokoje nr: 3.43 oraz 3.46 , II piętro (Kolegium Techniczne),
telefon 16 735 52 12 lub 16 735 52 08